Eliff818 zararı olsa rutin bir test olmazdı. Aylardır kilo alımım olmadığı halde. Bebek haftasıyla uyumlu ve suyu gayet iyi olduğu halde, şekerim sınırda çıktı. Hamilelik tüm vücudunuzu değiştiriyor. Dışarıdan her şey iyi gibi olabilir ama öyle olmuyor. Doktorunuz nasıl yönlendiriyorsa o yöne gitmeniz en iyisidir.