ftmkucuk Çok geçmiş olsun, ben de aynı şekilde, bu zamana kadar hiç kovid olmadım ama tam sezaryene gireceğim günün öncesi pozitif çıktım. Haliyle doğum ertelendi. Bende de pek belirti yoktu ama boğazım hafif gıcık yapıyordu. Pozitif çıktıktan sonraki iki gün biraz halsiz düştüm, öksürük geldi ve sesim değişti. Grip gibi geçti kısaca. Limonlu ıhlamur, taze portakal/greyfurt/zencefil/limon suyu karıştırıp içtim, bir de boğazım kurumasın diye bol su. Pozitif çıktıktan 1 hafta sonra negatife dönmüştüm (2 gün önce yani, doğuma geldik o zaman da) Ama hala sesim tam düzelmedi. Hafiften boğazımı temizleme ihtiyacı hissediyorum. Umarım sizinki daha çabuk geçer🙏🏻