Anne12 Bebeğimin aceleliginden dolayı alışverişe çıkamadım. Bende ilk bebeğimin bütün kıyafetlerini yıkadım cinsiyetleri farklı olsada giydiricem artık. Benim sorum şu kiyafetleri kurutma makinasında kuruttum genede ütülememe gerek var mı? Riskli gebelik geçiriyorum ütü beni çok yorar diye korkuyorum.
2bebe1gebe Anne12 yani ben ütülememiştim çünkü zaten sıcakta mikropları falan öldürüyor bütün toz falan alıyor çok çok kırışık olan eşyalarını birde hastaneye götüreceklerini ütülemiştim
Anne12 2bebe1gebe bende öyle yapicam artık dünya kadar kıyafet var ben onları utulemeye kalksam dogumum başlar 🙈