Merhaba 30+1 deyiz bebeğim her gün hareket ediyor hemde oldukça fazla onunla ilgili bir sorunum yok ama son bir haftadir hareketleri yavaş yavaş önceden daha belirgin olurdu. Şimdi kayar gibi hareket ediyor sadece bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı?