Evet kızlar sanırım yolun sonuna geldim..çok heyecanlıyım kızım biraz inatçı şıktı bugün tam 41+0 ız. Doktorum cumaya kadar zaman verdi cuma günü suni sancı verilecek. Tecrübeli anneler suni sancı deneyiminden bahsedebilir mi ? Korkuyorum ama bi yandan da rahatım nasıl bir acı olduğunu bilmiyorum diye heralde 😅acaba suni almadan direk sezeryan daha iyi mi olurdu diye düşünüyorum benim için zor bir karar sizin nasıl geçti dinlemek isterim☺️🥰