Ozgebhb pentinin sitesinde baktım bu ürüne ilk bedenimi bul diye bi şey var, ben şimdi değil de 30+ haftada giyim diye aldım şu an 75 kiloyum, 80i geçerim herhalde dedim ona göre hesapladım xxl çıktı, baya bol. Ama ben bol giyinmeyi çok sevdiğim için sorun etmedim size l olabilir eğer tam kalıp seviyorsanız, çünkü başka bi penti anne ürününü xl aldım o da bol geliyo şu anki kiloma siz benden zayıfmışsınız bi de