Hanimlar merhaba benim hamileligimin basi o kadar kotuydu ki anlamam hamileligimi ogrendigim gunun ertesi gunu annemi kaybettim ne yedim ne ictim uzuntuden halden dustum ya dusunsenize annenize hamile oldugunuzu soyeliyemiyorsunuz inanin sabahi zor etmistim ona soylemek icin kanserdi meme kanseri o gece sabaha kadar kivrandi yanindaydim bas ucunda sabah olunca iyiyse soylerim demistim ama bir turlu sabah olmadi ve iyi olmadi ben bilseydim boyle olacagini sabaha kadar gozumu bile kirpmadan onu seyrederdim yaralarini sarardim ama iste bilmiyordum neyse iste 25 gun kaldi dogumuma ama o kadar cok korkuyorum ki doğum yapamamaktan gucum dayanagin yok diye kolum kanadim kirik oğlumda vardi yani basimdaydi destekcimdi hep ama kizim kizimi doguramiycam diye cok korkuyorum hicte ruyalarima gelmiyor demiyor kizim yaparsin belki gelse soylese yapabilirim ama yok iste hep gidiyorum yanina mezarligina ama iste o gelmiyor bana hanimlar sadece derdimi anlatmak istedim hepsi bu nasil dogururum bilmiyorum hastaneye benle gelecek kimsede yok tek basima bir basima esimde var ama anne yerini tutarmi hic asla o yuzden n3 yapcagimi bilmiyorum sezeryan asla olmak istemiyorum ama korkuyorum cok