Kızlar eşim parayı takmayan biri neye ne kadar verdiğini önemsemez hatta çoğunlukla bu pahalı almayalım falan derim fiyatına bile bakmaz neyse 1 aydır falan fiyatlar yüzünden deliriyprum artık yağ fiyatına bakmıyorum bile küçük şeylerden bahsediyprım özet geçim sabah aldım yanıma yarımdan biraz fazla ekmek arası işe geldim 12 olmadan bitti hepsi fena acıktım dedim eşime bana birseyler getirir misin ama pahalı birsey alma falan yaptım herzamanki ben bisküvi falan almış o da ilk kez tanıma gelince şunu dedi tutkuyu gösterdi buna 5 lira verdim diyor adama birsey demedim ama bogazımda kaldı resmen delirdim 5 lira ne benim zamanımda ben okulda 2.5 lira harçlık alıyordum öyle konuştuk aramızda birde yeğenimiz var okul çağında ablam ne yapıyor ya hergün 5 lira verse yetişmez doymaz çocuk diyorum 20 lira vercen ki doysun diyor ya Allah’a sukur kendimize güveniyoruz çok şükür ikimiz de çalışıyoruz askeri ücretle ama normal mi bu Allah askına 2 askeri ücret giren evin rahat geçinmesi gerekmiyor mu tek biz miyiz gelecek kaygısı çeken çocuklarımız için