Afifeelif Zeynepdgn50 miratech için iyi diyorlar ama adetleriniz düzenliyse şimdi yapsanız çıkma intikamı yuksek
Lavinyaa8 Zeynepdgn50 ben adete 2 gün varken bu testle öğrenmiştim beta 32 iken hassasligi iyi olduğunu düşünüyorum
hamisinizz Markasını tam bilmiyorum ama 5. Gün gecikmemde çizgi silik falan değil bariz bi şekilde belliydi.Umarım gönlüne göre olur şimdiden hayırlısı 🙏🏻
Zeynepdgn50 Adetim düzenli en fazla 1-2 gün şaşar. Acaba yarın sabah idrarıyla mı yapayım yoksa şimdi mi
Afifeelif Zeynepdgn50 orucsaniz zaten sıvı alamadığımız için şimdi yapsanız da olur.. oruç değilseniz yarın sabah daha mantikli
Afifeelif Zeynepdgn50 gecikmeniz de var.. olumlu ya da olumsuz yüksek ihtimal çıkar canım.. hayırlısı olsun inşallah
Zeynepdgn50 sedefyrs1101 benim gecikmem var 4 gün kesin çıkar o zaman negatif YÂ da pozitif şuan yapayım demi
Zeynepdgn50 Zeynepdgn50 demekki yok erken gebelik testinde bile çıkmadıysa. Yarın yine de kan versem mi