Hcigdem Bebeğim solunum sıkıntısı çekıyodu bugün 1 saat oksijensiz durdu ağzındakı besleme hortumunu çıkartılar sırangayla süt vermeyi denedi doktor baya emdi hortumu artık çıkatıcam dedi emeye başadıkdan ne kadar süre sonra çıktınız hastaneden
Meryem34 Hcigdem bi bilgim yok üste kalsın diye yazdım . Bence güzel bi gelişme olmuş inşallah en kısa zamanda birlikte evinize gidersiniz