Poyrazakalan sekin99900 bazılarının oyle oluyo cnm benımde ılk oglumda oyleydı ıkıncıye hamıleyım kızımda gene asagıda bazıları erken dogum gln dıyo ama bence alakası yok oglum zamanında dogdu☺️
kubratd Poyrazakalan benim de aşağıda. Geçen eşimin ailesine iftara gittik, eşimin babaannesi karnın aşağıda doğumda çok zorluk çekeceksin dedi. Ya sabır dedim içimden. Netten baktığım kadarıyla bilimsel bir şey yok. Kulağımı tıkayıp hayırlısı diyorum 🙏🏻