merhaba 38+3teyim 3 gun once cati muayenesi oldum o gun sancim coktu ama ertesi gune geçti. dun geceden beridirde kasiklarimdan vuran adet sancisi gibi sancim var hafif hafif vuruyor ama düzenli mi düzensiz mi bunu anlamiyorum gercekten. nisanim geldi mi gelmedi mi bunuda bilmiyorum çünkü bazilarinda beyaz krem renkli geldiği oluyormus acaba oyle geldi de akinti mi sandim cunku enfeksiyonum var fitil kullaniyorum genelde beyaz yogun akintim oluyo. ha bi de korunmasiz iliski yasiyoruz dogum icin acaba dogum sancim baslamis olabilir mi bu sekilde baslayan var mi