Yaqutt yeni doğmuş, daha dış dünyaya adapte olamamış kırmızı, ödemli, minnacık bebeğimi foto çekimiyle falan yormak istemiyorum. Herkesin kendi tercihi tabi ama o çekilen fotoğrafları da beğenmiyorum pek. Özellikle doğumda çekilenleri. Kanlı, plesantalı bebeği neden çekiyoruz ki? Her özel anımızda dibimizde bir fotoğraf kamerasına ihtiyacımız mı var. O anı yaşamak yeterince güzel ❤️ Babası çeker birkaç tane anı olarak. Ameliyatlı halimle de kimseyle uğraşamam tabi ki eve gelip yatacağım inşallah