Eslemmiraaa Mrvvvv kan uyuşmazlığımız var önce indirekt coombs testi yapılıyor negatif çıkması iyi bişey ve kan uyuşmazlığı iğnesini oluyorsun daha sonrada
Kubos01 İlk gebeliğimde yapıldı negatif di arkasına iğnemi vuruldum ikinci bebekte ilk haftalar test yapıldı negatifti 27 haftada test yapılmadan iğneyi vurdurdu doktor
Mrvvvv _ozlmm çok sağolun, önemli bir test olduğu için bende kararsız kaldım. Özelde mi yoksa devlette mi yaptırsam diye.
Ludmila Bende yaptirdım nekativ çikmış doktorum iğne gerek yok dedi ama hamile kalmadan once iğne vuruldum