Eliff35k benimde aralık ayında gecikmem olmuştu başlarında test yaptım hep ikincisi silik şekilde çıktı beta verdim 0.358 çıktı sonrasında çok değişik bi şekilde regl oldum ama parça parçaydı hep normalde 5 gün süren 3 gün sürdü ve çok azdı anlam veremedim sonra aradan 20 gün geçti test yaptım bariz belirgin bir çizgi çıktı belki seninkide öyle bişeydir canım Allah gönlüne göre versin inşallah