Asdfka_1 3+3 de öğrendim 4+0 da gittim ama ultrasona falan girmedim çünkü keseyi goremeyecegimizi biliyordum. Hayatım boyunca İnsülin direncim hep yüksekti ve hiç düşüremedim o yüzden görüşmeye gittim ne olucak, nasıl olucak, ilaç kullanıcak miyim falan diye. 5+2 de karından keseyi gördüm, 7+5 de bebeği görüp kalp atışını dinledik.