Merveanneoluyor hiç canını sıkma bence. O kadar çok örnek okudum ki burda çok daha yüksek çıkıp sağlıklı doğum yapanlar vardı. Bir 11. Hafta ile 14. Haftada ölçülen farklı olabilir mi acaba bebiş büyüdüğü için? Çok kafana takarsan da nifty sanım, böyle testler varmış. Daha net sonuç veriyormuş. Zaten ikili test var ya da yok demezmiş. Risk var ya da yok. O da belli olmaz canım. Çok yanılıyorlar.