Deletedmom_110 Kızlar bugün minik prensesimi görcem çok heyecanlıyım 1 ayı geçmişti kontrole gitmeyeli geçen hafta doktorum izinliydi bugün gidiyorum 26+3 olduk boyu kilosu falan çok merak ediyorum ay inşallah bir sorun yoktur herşey iyidir❤️
zeynepdurunun_annesi Deletedmom_110 Sağlıkla gelsin prenses 🌸 aramızda çok bir şey yok biz de 26+5 iz geçen pazartesi görüş günümüzdü bir sonraki bayramdan sonra inşallah 🌸✨
Gzm-- Deletedmom_110 insallah iyidir herseyi.ben de bugun gittim 32.hafta olduk cok sukur herseyi yerinde normal 🤲😇
Frnrhf Deletedmom_110 bizim 40 haftayi gectigi icin 3 güne düşürdüler muayene gününü ama artik kucaklamak istiyorum😁
Sweetbabyy Deletedmom_110 Ay bizde cuma günü gidicez artık her hafta gidiyoruz geçen hafta 2.850 gramdı 3.100 gram olmuştur diye düşünüyorum Bakalım sona yaklaşıyoruz yavaş yavaş 🤭
Deletedmom_110 Frnrhf inatçı gelmek istemiyor demek😅ama 40 tan sonra beklemek pek iyi değil diye biliyorum normal mi istiyorsunuz
Frnrhf Deletedmom_110 doktorum 41e kadar bi sakıncası olmadığını soyledi normal olsun diye bekliyoruz bakalim hayırlısı neyse o olsun
Deletedmom_110 Ormanmeyveli 1 kilo 33 cm olmuş ❤️ herşeyi çok güzel iyi dedi doktorum bir de dil çıkartıp gülüyordu renklide😅😅❤️
Sweetbabyy Deletedmom_110 Yaa sormayın hemde nasıl kavuşmaya az kaldı inş hepimiz sağlıkla kavuşalım doktorum eli kulağında bekliyoruz artık dedi🫣