Gecem1 hamıle kalmadan önce kontrole gitmiştim smear testı yapılırken alttan muayene de doktorum rahimde yara var ama önemmj bısey değil enfeksıyondan kaynaklı olabılır veya bır ılac kullansan bıle rahim içinin ph dengesını bozupta kızarma veya yara olabılır coğu kadın hıssetmez dedı ve ben de hıc bır belırtı bıle yoktu anlamamıstım bıle