Kizlar kasiklarim da ara ara sizlama vardı gece sabahta kalktim iç camasirim hafif ıslak ve hal gecmiyen bı kasik ağrısı var ama geçip tekrar başlamıyor hep var yani şuan bebişn hareket Kerim’de düşüş var kızıma hamileyken suni sancıyla dogurdugum için bilmiyorum normal sancı nasıl gelir diye daha çok erken sizce ne yapmalıyım?