Benn😢 38 haftalığız ve dün aşırı mide bulantısı yaşadım. Son ay da olabiliyormuş maalesef. Bende midemi üşüttüm heralde üstümü başımı açıp geziyorum. Doğalgaz falan hep kapalıydı. Ama son aylarda oluyormuş. Hormon, bebeğin büyümesi, organların sıkışması falan normal gözüküyor. Aşırı ileri gitmediği sürece.