2bebetoluanne Kızlar 30 haftalık olduk evde hep kendim yaparım ağdamı, bu son kez yine kendim yapayım diyorum. Doğum zamanı kuaföre gidicem. Rahimde biraz ağrım var ağda sıkıntı yaratır mı sizce korktum biraz.
Seval4120 2bebetoluanne kendin nasıl görüp te yapiyorsun😅 bende 30 hafta bitti cuma kuaföre gittim. Ama artık Rahimde ağrı baskı oluyor zaten bebek büyüdüğü için Rahime baskı yapıyor benimde oluyor çünki ama yaptırdım ağda.
ikizleribeklerken 2bebetoluanne ben 31. Haftadayım bugün gittim öncesinde düzenli bir sir geçmişim yok genelde hem jiletle aldım özellikle gebelik boyunca acı eşinin çok yüksek değildir ama sanki bugün daha az acıdı yada ben kendimi çok fazla sıkmadım bebekler kasıklara baskı yapıyor ama şuana kadar bir sorun yaşamadım sir yapan kişinin de önemi var
acemianneee_31 Kızlar bende 24 haftalığım ama önümü görmüyorum önceden lazere gidiyordum hamileliğimde jiletle alıyorum ama artık görmüyorum diue agdaya gitmek istiyorum ama nasıl desem ayıptır demesi kıllarım kalın bide jiletle alınca ne kadar çıkması lazım uyanıyorum gitmeye
GebeHanim_ acemianneee_31 herkesin orada ki kılları öyle siyah ve kalındır zaten Ben utanmiyorum acısı da önemli değil ama gidemiyorum ya