findiklibadem Bence mantıklı, neden mantıksız olsun ki önemli olan yaptırmak zaten. Çoğu doktor dışarda yaptırabilirsiniz diyor sonuçta herkesin seçme şansı var bunu. Yani şöyle diyeyim ben 1000 tl verdim, iki yan da başka hastane vardı kaldı ki devletler bile yapıyor 100 tl ye, oraya da gidebilirdim ama tercih etmedim, iyi ki de etmemişim. Arkadaşlarım da Emine hanıma gitti onlarda memnun kaldılar. O yüzden haftaya detaylıya da oraya randevu aldım direk hiç arayışa girmedim. Eşim bile çok sevdi Emine hanım ı, ne güzel detaylı anlatıyor çok açıklayıcı her şey dedi, şaşırdı baya. İkili test de bizim için baya kapsamlı geçti yani. 🌸🤗