Seherilbn Kızlar bugün çatı muayenesi oldum 38 haftalığım doktorum kafasının eline geldiğini yakın zamanda doğabileceğini söyledi ama nst de sancı ağrı çıkmadı benim gibi olup da bi kaç güne doğum yapan oldu mu? Hikayelerinizi anlatır mısınız heyecan bastı :)
Aysckzgnc Seherilbn bu konu hakkında bilgim yok ama, anlatıldığı kadar var mıydı muayene diye ben size sormak istedim😞
Papatyaytt Aysckzgnc hayır tabiki 3gunde 2 kere oldum iki farklı kişiden birisi biraz daha çok hissettirdi diğerinin eli acayip hafifti hiç bişi hissetmedim asssla düşünüp sitres yapmaya değmez valla relax olun hiç bişi yokkkkkkkk
Papatyaytt Seherilbn yok daha dogurmadim en geç cumartesi suni sancı ile doğum gerceklesicek bende kendi sancılarım gelsin diye ugrasiyom
Seherilbn Papatyaytt Papatyaytt inşallah kendiliğinden gelir hepimizin bana da 2 hafta sonraya gelmezse doğumu başlatırım dedi
Papatyaytt Seherilbn ins canm benm ama kendiliğinden gelmezse sabır edicez ya amannnnnn en fazla nolcam yaa New 😁🤣 1 bilemedin 2 gün cekicezz hop 9 aydır bekledigimiz mucizemize kavusucaz ve bedenimiz tazelenmiş yenilenmiş bir şekilde inşaallah normal doğum la hoopp olduda bitttiiiiiiiiiii 😁🥰😍🤲🤲🤣🤲🤲🤣🥰😁😁😁😍🥰❤️🥰❤️🤲❤️🤲