hilalberke Merhaba çarşamba günü doktor randevumuz var en son gittiğimde dört haftalıktı ve kese görülmemişti bekledik. Sizce bu sefer gidince hem görüp hem kalp atışlarını duyabilirmiyiz?
minikbiranne35_ hilalberke ben 6+3 de hem keseyi gördüm hem de kalp atışıni duydum mutlaka duyarsin sende
474747 @"Kelebekk3″ben 6 haftalıkken gittiğinde duymadık kalp atışı erken dedi dktr 1 hafta sonra gel dedi
Sussaam Ben 4 haftalıktan gittim alttan muayane edilmesine rağmen keseyi görmedi doktor 10 gün sonrası şimdi 5+3üm sizde görülürmü kese
hilalberke Sussaam beni alttan muayene etmediler doktor sadece bir önceki aydan kalmış olabilirim hissine kapılıp ultrason ile baktı. Dört haftalıktı o zaman ondan sonra sabrettim hiç gitmedim. Çarşamba tam yedi hafta oluyor inşallah hem görüp hem duymak istiyoruz