Mrv_77_77 evet kesinlikle, tıp çok ilerledi, annem zamanında bana hamileyken bi kerecik ultrasona girmiş onda da cinsiyetimi bile öğrenememiş..doğuma kadar neyle karşılaşacağı sürpriz..şimdi bebeklerin tüm iç organlarına, damarlarına kadar herşeyini görebiliyoruz, müdahale edilebilecek bi şeyse doğum için ona uygun gelişmiş hastanelere yönlendiriliyoruz..bu başlığı açan hanımefendinin bu süreci kolaylıkla atlatmasını ve en kısa zamanda da yeniden hamile kalıp sağlıkla bebeğine kavuşmasını şu mübarek günde tüm kalbimle diliyorum..🙏