minik-kuslarim2 Biz düşünen anneler hiçbir zaman dört dörtlük olduğumuzu düşünmeyecegiz, hep keşke şöyle olsaydı da böyle yapsaydım da…🙈 Sizin için sürpriz olmuş ama yapacak bir şey yok, belki de korktuğunuz gibi olmaz. Benim 5 yaşında, ikinciye daha yeni hamileyim. Avantajı da var dezavantajı da… Dezavantajı evde ya da çevrede başka çocuk yoktu, sürekli benimle oynadı, yalnız büyüdü. Beni oyaladı bu durum tabii, işi gücü bırak sürekli çocukla ilgilen. Yaş farkı az olunca inşallah kendi kendilerine oynarlar da siz de işinizi gücünüzü yaparsınız. Tabii önce küçüğün de biraz büyümesi gerek🙂 sonuç olarak: hayırlı olsun, güle güle büyütün.😇