Meri3220 Gizem2126 https://ty.gl/k6k1vna307 biz bunu almıştık internetten başka bir alışveriş sitesinden tabi yılbaşından önce almıştık taksitle bile 1600 tutmuştu şuan fiyatlar artmış ama yine çok uçuk fiyat değil şuanki ekonomiye göre. Rabbim kullandırmayı nasip etsin memnunum güzel geldi katlanıyor ve şık duruyor travel sistem alacaksınız tavsiye ederim
AysunUgur Gizem2126 ben bu modeli tercih ettim <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/04/18/nWrfL.png” alt=“nWrfL.png” border=“0”>
Gizem2126 Meri3220 bende bebek arabamı satıp ikiz bebek arabası almam gerekiyor baby plus legend istiyorum stoklar tükenmiş
Meri3220 Gizem2126 maşallah ikiz olacak herhalde o konuda bir fikrim yok valla inşallah yeniden güncellenir esnaflara da bir sorun belki bulunur 🤗
Gizem2126 Meri3220 yok ikiz değil aman Allah korusun nasıl bakardım 😂 3 yaşına girecek oğlum var bide bu ayın 28inde doğumum var oğlumda kucak istiyor o yüzden ikiz bebek arabası alayım dedim. Arabamda çok yeni ve kaliteli inşallah alıcısı çıkar 😇
mrcmrc1903 Hafifliği, tek hamlede kapanması, sürüş manevrası, kabin boy olması sebebiyle chicco duo goody plus travel sistem aldım inşallah memnun kalırım.