sesu11 benim başıma iki kez geldi. Önce araştırmak istemediler sağlıksız embriyodur falan dediler. Sonra genetik test verince kan pıhtılaşması olduğu belirlendi. Büyük bir kısmında kan pıhtılaşmasından dolayı gelişim duruyor. Bebeğe yeterli kan akışı sağlanamadığı için