Mhulya011 Adet bitiminden hemen sonra 5 gün içerisinde oluşan gebelik yüzde 50 olasılık ile erkek diyorlar acaba böyle bi durum doğru mudur😊 hiç yaşayan var mı?
Seyda005 Mhulya011 zaten erkek veya kız olma olasılığı her türlü %50 😂😂ne yaparsan yap %50 erkek olacak zaten🤣🤣
minikportakal Mhulya011 allahım hayırlısını verdin canım hiç önemli değil cinsiyet sağlıklı olsun yeter ki 😍☺️
Ormanmeyveli Mhulya011 Erkek kiz ne farkediyor birde bunun için hesaplama mi yapiyorsunuz Allah ne dilerse o olur
Mhulya011 Ormanmeyveli birde böyle rencide edici şeyler yazmasanız çok iyi olacak ben zaten cinsiyet ayırt etmiyorum bir kızım var birde oğlum olsun isterim sağlıcakla bir konuda takıldım sordum madem güzel bir fikrin yok neden yazıyorsun?
Gny18 Mhulya011 adet bitiminden hemen sonra nasil gebelik oluyor acaba? Adet bitiyor yumurtlama zaten 12 14 cu gunler başliyor regl bitiminden sonra 🤦🏻♀️
Ozlm0916 Gny18 bildiğin oluyor her yumurtlama ayın ortasına denk gelmiyor ben adetim bittikten hemen sonra hamile kaldim adet olacgm gun test yaptim pozitifi gördük bebek 1 aylıktı diger ay adetim gelmeye allah ol derse olur 🤗