Gizembiniciogl1 9.haftada doktorum tedbir amaçlı vuralım iğneyi dedi normalde 28. Haftada vuruluyor ben tedirgin oldum herhangi bir sıkıntı olur mu?
_ozlmm Gizembiniciogl1 kanama olunca vuruluyor bende 6 haftalık iken lekenmem oldu bana da vuruldu şuan 14 haftalık olduk bi sorun oluşturmadı hemşire tanıdığımız var olmadan önce ona da sordum oda vurulması iyi hiç bir şey olmaz lekelenme olunca erkek vuruluyor demişti
Deniz2961 Gizembiniciogl1 tmm cnm o zmn Burdur bnm de iki gebeliktede oldu kanama bnde ilk hftlarsa vuruldm.bide 28 vuruldum tekrdn
Gizembiniciogl1 Deniz2961 herhangi bir sorun olmadı demi , çok korkuyorum 1 gebeliğim kalp durması sonucu sonlandı bu 2 nci birdaha aynı şeyi yaşamak istemiyorum teşekkür ederim çok rahatladım
Ayyccaa Bende de kan uyuşmazlığı var kan uyuşmazlığı iğnesi 12 haftalık bir etkiye sahil olduğundan 28. Haftada yapılıyormuş doktorumuz demişti Eğer sorun varsa erken de vurulabilir 12 hafta hesaplayıp sonra yeniden tekrarlanabilir
Curlym 17.haftadayım cumartesi günü yoğun kanamam oldu .Hemen kan uyuşmazlığı iğnemi yaptılar hastanede yattım .kanamam durmuştu sıkıntı yok ama bugun az az yine başladı inşallah gececek sabır