Seymaben Kizlar bebegim 17 günlük suan prima kullaniyorum ama asiri sizdiriyor gunde 2-3 defa zibinini degisiyorum cocugun çişi sizdirmayan bez oneriniz varmi ?
Ysmn311111 Seymaben molfix sleppy baby turko vs… hepsini denedim hepsi sızdırdı önlem diye bi marka var o kadar memnun kaldım ki sabaha kadar değişmedimZ oldu gece boyunca hiç sızdırmadı bi deneyin derim
ZMM8888 Seymaben canm bnde oğlumda Prima sleepy minies bir kaç bez kullandım hepsi sizdiriyordu meğer pipisi yamuk kaliyirmus ondan sizdiriyormus genellikle erkek bebeklerde sızdırma oluyor bebeğin erkekse bı konturol et belkide pipisi yamuk kalıyordur🥰
Emiralya Seymaben prima oyle malesef ben sleyyp kullandm memnundm 2 yasinda oglum var hala kullaniyo sadece 4 numarasindan memnun kalmamıştım
Seymaben Ysmn311111 onlem dedigimiz yesil paketli bi bez mi 🤔 hastanede ondan baglamislardi sanki bende sizdirmiyor diye hatırlıyorum onu
Seymaben ZMM8888 bebisim kiz 🙊ama cok fena sizdiriyor bezi yanlista takmiyorum bezi kontrol ettim kac defa🙊❤️
ZMM8888 Seymaben Komili, baby turco da iyi canım bı dene istersen bu sızdırma olayı çok sıkıntı ya kıyafet yetistiremiyorsun🤦
Seymaben bsnrd ay valla zıbını kalmadi çocuğun sürekli degisiyorum sirti komple ciş oluyo 😅asiri sinir bozucu
Seymaben ZMM8888 sabah 8 den beri 3 defadir cocugun zıbınıni falan degisiyorum sirti oldugu gibi ıslanıyor 🤦deneyeyim çok teşekkür ederim ❤️