Gizce23 tedavi sürecinde zar zor bulduğum ilaç. Ne kadar gezdim ya. 9. Haftada bulamıyorum artık yok hic bi yerde isyanımla biraktirdilar ilaci. Hayır anlamıyorum tup bebek yapan hastanelerinin yakınındaki eczanede nasil olmaz, bu kadar zorsa bulmak niye yazılıyor..