Kızlar 15 haftalık olduk agrı sancı mide bulantısı olmasa hiç hamile gibi değilim . Göbeğimde çıktı ama bi türlü bağ kuramıyorum. Daha önce 9 haftalıkken bebeğimi kaybetmiştim acaba korkudan dolayı mı bu hamilelik annelık kafasına giremiyorum. Yengeç burcuyum normalde çok anaç mizaclıyım ama yok olmuyor. Hastaneye gidiyoruz 2 gün iyiyim 3.gün bebeğe bişey olur korkusuyla hayal bile kuramıyorum. Emzik alacaktım alamadım. Aklıma kötü kötü şeyler geliyor. Sizde durumlar nasıl ? Benimle aynı süreci yaşayan oldu mu