Elfs Yazın doğum yapanlar hastanede emzirme atleti kullanabildiniz mi? Veya doğumdan sonra sütyen kullandınız mı hastane odasında? Bazı hastaneler kullandırmıyormuş sanırım?
Zeyyyn Elfs sizin taktınız emzirme atleti ne yda sütyene kimse karışmaz ki doğum yaptıktan sonra emzirmeyi gösterir ebe kimsede bişi demiyor ister tak ister takma canım atlet ilk zaman daha kullanışlı oluyor ama göğüsler doldukça sütyene geçmek daha iyi
Melismomyy Elfs bende direk giydirirken atlet ve pijamamı istediler normal atlet ve hamile pijamasını giydirdiler. Sütyen veya emzirme atleti sormadılar hastane boyunca atlet giydim eve geçince emzirme sütyeni ile devam ettim🤗
Nazlimom Elfs en kullanışlısı emzirme atleti belinide sarıyor sütyen hiç takmadim dışarı cıkmak için slikonlu emzirme sütyeni aldim onu takıorum cıkarken
Yesim619 Elfs Ben sezeryanla doğum yaptım iki gün sütüm hiç gelmedi bende gerek duymadım kullanmaya hastane öyle birşey demedi canım
Elfs Deletedmom727271 normal sütyen alıcam zaten de sütyenle rahat edebilen biri değilim sorum yazın atlet takılır mı hastanede
Kvrckmom Deletedmom727271 ya ben de hastane çantamı hazırlamaya başladım. 32 bitmek üzere benim. Eksiklerimin içinde emzirme atleti ve sütyeni var. Çoğu kişi çok gereksiz alma dedikleri için almak konusunda bir şüphe oldu içimde. Ne yapayım sizce almayınca da ihtiyaç olur mu diye düşünmeye başladım.
Elfs Yesim619 sezeryanla zor oluyormuş evet normal doğum düşünüyorum inşallah o zaman takmak gerekir herhalde.
Sonikiuc Emzirme sutyeni noktasında benim de kafam çok karışık. Normalde de büyük benimki sut ile iyice büyüyecek. Tek bir sutyen modeli kullanabiliyorum oda toparlayınız cinsinden. Daha gebeligin3.ayindayim ama şimdiden düşünmeye basladim
Deletedmom727271 Kvrckmom İlk hamileliğim de aldım kullanmadım canım gerekli bişi değilmiş ama sen almak istersen birini alabilirsin sana kalmış bişi 😊
Kvrckmom Deletedmom727271 ya aslında ben LCW den kendime evde takmak için dikişsiz 2 tane sütyen almıştım biraz da büyük almışım hamilelik boyunca kullandım ama çok da kullanmadım o iş görür diye düşündüm. Benim doğumum yaza gelecek ve çok sıcak bir yerde yaşıyorum çok dışarı çıkabileceğimi sanmıyorum. O yüzden almayayım o zaman o sutyenler iş görür mü sizce ?
Deletedmom727271 Kvrckmom çok rahat görür canım. ben normal sütyen ile devam ettim hep ilk çocuğum da bunda hiç almıcam mesela.