Meryem_Canli Kızlar 37 haftalık gebeyim açılmam yok ama âdet sancısı çekiyorum resmen, alt sırtım ağrıyor.bütün gece uyuyamadım ağrıdan. Sancı bu mu? ya da >!sancı nasıl bir şeyy
Burcu-10 Meryem_Canli adet sancısına benzer ama 5 dk veya 10 dk da bir girer. Sürekli olan bi ağrı değil doğum ağrısı çok şiddetli olsa bile durup girer 3 5 saniye 1 haftalık anne olarak yazıyorum 🙏🥰
Mltmsncn Meryem_Canli aynen adet sancısı gibi. Belden hafif hafif giriyo. Kasıklara yayılıyo. Düzenli aralıklarla giriyo sancı. Dayanılmaz gelmedi bana. Yürürken sadece dik duramadım iki büklüm yürüdüm hastaneye giderken.
Aseltos9 Meryem_Canli doğum sancısı kendisini belli ediyor canım emin ol anlarsın belirli aralıklarla geliyor belirli dakika sürüyor sürekli olan bir ağrı değil girip çıkıyor genelde belden kasıklara vuruyor
Whitewomen Meryem_Canli Suni şancı aldığım için normal sanci nasıl birşey bilemiyorum. Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah.
Mom727373 Bende siz gibi deneyimsizim. Ama saat tutarak doğum sancısı mi değil mi anlamaya niyet ettim. Henüz yalancı ya da gerçek sancım olmadı 36yim. Gerçek sancinin giderek sık aralıklarla düzenli gelmesi gerekiyor.
Meryem_Canli Aseltos9 sürekli hafif bir ağrı var ama bazen şiddeti artıyor sonra geri gidiyor belime çok vuruyor
Meryem_Canli Whitewomen suni sancı kötü müydü ? Bende eğer açılmam falan olmazsa suni sancıyı deniycem önce
Whitewomen Meryem_Canli yani dayanilmicak gibi değil dua ettim yürüdüm o şekilde karşıladım sesim çıkmadı hiç bağırmadim hemşireler bile şaşırmıştı
Neziya12 Meryem_Canli bende adet sancısı gibiydi 2 cm açıklık vardı suni sancı verdiler bana suni sancı dayanılmıyacak gibi diğil
Meryem_Canli Neziya12 benim açıklığımda yok. Ebe sancın yok olsaydı sürüne sürüne gelirsin hastaneye dedi.
Nisan_35 Meryem_Canli benim de adet sancısı gibi başlamıştı düzenli geliyordu ama beş dakkada bir gitgide azaldı süre