Semanurelkun ayyy canmmm aynı duygular icindeyimmmmmm bende 2cm açıklamayla 40+2.haftamdayim ve 5 gün sonra haftan doluyor suni ile doğum yapicaksin deyip gün verdi kafam Bir milyon çok istiyorum kendi sancimla doğum yapayimmm hemennn hazırlıklara başladım bissuru video araştırmalar normal sancı için bakalım eğer basarabilirsem kendi sancimla doğum yaparım ins ama olmazsada yapacak bişi yok suni ile olucak valla şöyle düşünüyorum sonucu muhtesemmmm ve nekadar acılı olsada biteceğini biliyorsun en fazla 1 gün cekiceksinnn ve bu esnada Allah bütün günahlarına kefaret sayacak hem manevi olarakta kendimi böyle teselli ediyorum biz çok güçlüyüz ki Allahu Teala bu duyguyu ağrıyı kadınlara nasip etmiş kendimize güvenlik inanıyoruz baş edicez ve bebeğimizi kucağımıza aldığımızda dünyalar bizim olucakkkk🥰🥰🤲🤲🤲🤲🤲🤲😘😘❤️❤️😃😃❤️😍😍❤️😃😃❤️😍😍❤️😃❤️😍😍