HHhhK canım Belki de bez numaranı büyütmelisin sızma yaşıyorsan ama evet artık eskisi gibi değil slepy bende çık sızma olayı yaşıyorum özellikle geceleri gündüz hiç olmuyor bez numarasını büyüttük 5 numara kullanıyorum şuan
Sma mamaya gelince benim bebeğim 10 aylık tekrar hamile kaldığım için bebeğim memeyi bıraktı aptamil aldım hiç içmedi onu sma yok güzel içiyor be gaz sorunu fln çok yapmadı tavsiye ederim ama aptamile göre daha pahalı 800 gr mını 200 tl ye aldık Migros’tan indirimden