Gzm-- Selamlarr bugun itibariyle isgoremezlik iznimi aldim 32.hafta.işe ara vermis olmak bir garip ,sona yaklasiyoruz😇🤲bebis de gayet iyi haftasiyla uyumlu cok sukur,sizler nasilsiniz ?