Merhabalar. 6+5 günlük hamileyim. Yarın doktora gideceğiz daha öncesinde dört haftalıkken öğrendim betam 117 çıkmıştı doktor erken deyip keseyi göremeyince dönmüştük. Yarın 7 haftalık oluyoruz o günden sonra ilk kez gideceğiz. Kalp atışını da duyar mıyız merak ediyorum? Bir de orucumu hep tuttum ama sahur yapmıyorum çoğu zaman belki üç dört kere yapmışımdır en fazla. Kabızlık çekiyorum ne kadar soda falan içsem de içimdeki o şişkinlik geçmiyor. Suyu da sahura kalkmadığım ve erken yattığım için az içmek zorunda kalıyorum. Benzer bir şey yaşıyor musunuz? İlk haftaları olup tutan var mı? Eşim tutma artık diyor ama az kaldığı için bırakmak istemiyorum. Doğumum aralık ayına gelecek nasipse o zaman da ramazana pek bir şey kalmıyor emziriyor olacağımdan tutamayacağım borç yapmak istemiyorum.