Arsub11 var mı hiç belirtiniz.. ben geçen aylarda daha çok belirtim vardı bu ay neredeyse hiç yok.. ne akıntı ve sancı ne batmalar.. sadece bir iki gün temizlik yapmıştım o zaman biraz ağrım oldu kasıklarıda ama o da yorgunluktan di yani net.. yine de Allah’tan rahmet ve umut kesilmez diyorum ve bekliyorum belki olmuştur diye🥰