Albertos canım bence zor değil,belden iğne yapıyor,kendi çekme diyorlar ama istemsiz bir geri çekiyorsun(problem olmuyor) Hiç acı hissetmeden olan biteni hissediyorsun (bebeğin çıkışını,dikişleri) Komple bayılmaktansa spinali tercih edin derim ben.Bebeğinizi ilk doğumhanede görmek mükemmel