Kumru48 Çok şükür Allah’ıma amniyosentez ön raporum temiz çıktı darısı sonuç bekleyen tüm kardeşlerime 🤲🏼 Çok mutluyum çokkkkkk😍😍😍
momnes Kumru48 Gözün aydın canım Allah herkesin bebeğini sağ salim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin🙏🏻 2’li taramada mı riskli çıkmıştı ?
Kumru48 Dikkatbebekvar Kalbinde parlaklık görüldü detaylı ultrasonda o yüzden yaptırdım 23. haftada yaptırdım
Kumru48 Dikkatbebekvar Ha kalçadan iğne ha bu hiçbir farkı yok canım okadar strese boşa girmişim iyikide yaptırdım kafam rahatladı 👍🏼
Symcakk @“Dikkatbebekvar” bende sıvı aldırdım sivrisinegi ısırığı gibi bir his oluyor hatta hissetmiyorsunuz bile öyle deyim o anın vermiş olduğu gerginlik oluyo sadece
Kumru48 momnes Yok canım benim bütün tahlillerim 2li 3 lü temiz çıkmıştı detaylıda kalpte sol tarafta 1 tane parlaklık gördü o yüzden yaptırdım perinatoloji doktor u geçer dedi ama ben yaptırdım kendim karar verdim amniyosentez e