merhaba kızlar 17. haftam da yoğun bir kanamayla karşılaştım hemen hastaneye kaldırıldım çok şükür Bebek’te bir şey yok eşi rahime yakın olduğu için kanama olmuş o gece hastanede kaldım tamamen kanamam geçmişti ama bugün az az yine geliyor kan geliyor Progestan fitil kullanıyorum doktor yatış verdi evde bu durumu yaşayan var mı ? Kaç gün sürer çok korkuyorum