Bedis39 Merhaba hanımlar 5+6 haftaligiz kan testim 3 gün önce 886 idi bugün karından doktorum baktı keseyi göremedi cuma çağırdı polikistigim aslında böyle kesesi geç görülen oldu mu Biraz tedirginim açıkçası 😔
bussraozturk Bedis39 vajinadan baktı mı sadece karnımızdan mı baktı. Bende de karından gözükmeyince vajinadan baktı öyle görmüştük
benimmdunyamm Bedis39 karından görünmez alttan görür bendede polikistik var geç döllenmem var ama 4 haftalıkken gördü alttan baktı gördü yoksa görünmedi 8+4 kadar alttan bakti
Annesininportakali53 Bedis39 kuzum üç gün önce 886 ise bugün görünmez karından ultrasonla beta 2000 üstü olunca karından gözüküyor yani perşembe görünür karından ultrasonla normal yani üzülme kuzum
Bedis39 bussraozturk yok bakmadı cuma tekrar gel dedi bir sıkıntı var mi dedim yok cuma günü görürüz inşallah daha cok küçük dedi. Ama işte benim içim hiç rahat değil
Bedis39 benimmdunyamm yaa ay Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah cuma günü tekrar görmezse alttan bakmasını isticem teşekkür ederim
bussraozturk Bedis39 kafanıza takmayın strest yapmayın bi daha gittiğinizde görürsünüz inşallah. Vajinal baksaydı kesin görürdü diye düşünüyorum ama sağlık olsun inşallah bi dahaki gidişinizde mutlu haberler alırsınız🙏🏻🥰
Esra-uslu Bedis39 canım endişelenme benim ki de öyle olmuştu çok küçük olduğu için gözükmüyor bir iki hafta sonra görürsün inşallah
Bedis39 Selamın aleyküm hanımlar bugün sağlık ocağından aradılar rutin testleri yaptırdılar idrar kan VS tekrar bthcg istedim elhamdülillah 813 den 1.700 e cikmis çok şükür dediğiniz givi daha küçük diye görünmedi sanırım ❤️
A_yca Bedis39 bende de polikistik vardı benim 4+4 de karından gördü canım ama herkestefarkli . Alttan muayene ettir olmadı
Bedis39 A_yca olabilir cnm Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip. Etsin benim boyuma göre yaklaşık 30.kilo fazlam var sanırım kilo dan görünmedi 🙈🤷♀️