Mommce Kızlar bebeğimin kalp atışı nstde zayıf çıktı 37+2 haftalık hamileyim doğuma almazlar demi hemen. Doktoru bekleyemedim başına böyle bir durum gelen oldu mu sormak istedim.
324682929 Mommce doktoru beklemelisiniz son haftalarda lütfen böyle durumlar olduğunda hafife almayın😊 doğumda olabilir içinizi ferah tutun çünkü yaklaşmışsınız
Zuleyhakazan Mommce 32 haftaligim bu kontrale gittigimde acaba benide nst ye koyarlarmi yoksa ilk 37 demi nst ye koyuyorlarq
Mommce 324682929 bekledim canım serum bağlayıp tekrar nst cekeceklermis. Serumun bitmesini bekliyorum şimdi canım
Mommce Zuleyhakazan yok canım doktor nst çektir bebeğin kalp atışına ve sancın var mı yok mu bakalım dedi nst odasına gönderdi. Nst odası ayrı bı yerde hemşireler ya da ebeler bağliyor
Zuleyhakazan Mommce bende gidicem canım 2 gün sonra nedesem çeker diye bi soruyum dedim canım karnında sertlik var kasılmalarımda var inşallah koyar nstye