Ben de istemiyordum istemeye istemeye 75 gr istedi doktorum, özelde gittiğim doktorum alınan kilo, ailede şeker hastalığı geçmişi ve bebekle ilgili ölçümler normalse ban istemiyorum demişti. Devlette doğum yapacağım için doktorum zorunlu tuttu her hastasına yapıyormuş lakin içtim ve yarım saat sonra çıkardım dayanamadım. Tadı aynı baklava şerbetinden hallice koyu limon aromalı bir şeydi zar zor içtim ama tutamadım. Test iptal oldu dediler ben zaten berbat hissediyordum sinirlendim geldim bir dahada içmem o şeyi 😅