Limonzeytin ayrıca ben sizin bebeğinize bir şey demedim mesajda da bizim bebeğimiz demişim yaptıranlar adına konuşmuşum. 34 yaşındasınız ama maşallah okuduğunuzu anlamıyorsunuz daha ayrıca yine 34 yaşındasınız ama 60 yaşındaki profesörlerin savunduğu testleri karşı çıkıyorsanız bilginin yaşta olmadığını da az çok anlarsınız diye düşünüyorum. Saygının ne olduğunu bilseydiniz size karşı tavrımın gayet saygılı olduğunu bilirdiniz. Ayrıca ne bu her konuda eskiler şeker yüklemesi yapmamış, vay efendim eskiler tarlada doğuruyormuş eskiler bilmem ne yapıyormuş laflarının arkasına sığınma olayı onu da anlamıyorum. Eskileri bu kadar destekliyorsanız gidip bu soruyu eskilere sorabilirsiniz. 25 yaşındayım, annem 9 çocuk doğurmuş hiçbirinde şeker yükleme testi yapmamış ama ben sizin gibi biri fikrime karşı çıkınca annem 9 çocuk doğurdu en iyi ben bilirimcilik oynamıyorum. Araştırıyorum, okuyorum, bebeğim için en iyisi neyse kendimce onu yapıyorum. Siz de onu yapıyorsunuz bana ne sizin bebeğinizden, sizin fikirlerinizden. Benim fikrimi sordunuz ben de anlattım zorunuza gidecekse sormayın. Ayrıca saygısız tepki ilk yazdığım değil, bulur. Hatta bu bile değil emin olabilirsiniz sizin gibiler için saygımı yine de bozmuyorum ama insanların sabrını zorlamayın.