Arkadaşlar 24. Haftadaki gebeler için idari izin kalktı mı? Devam ediyor mu?
sayre ben kalktı diye biliyorum😕
sayre malesef kalktı bende gecen hafta 24 oldum hic faydalanamadım.
Bende merak ediyorum şuracıkta durayım ☺️
Evet kalkmış ya şimdi gördüm 🤣🤣
Kalktı hanımlar maalesef ayrılanlar da göreve çağırıldı
mirage333 çok kötü olmuş ya halbuki niye kaldırıyorlar sanki Corona bitti