Kızlar Selam
Bende çok şükür oğlumu 6 gün önce sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım tarifsiz bir duyguymuş Allah isteyen herkese nasip etsin 💙
Gelelim Hikayeme..
11.04 tarihinde doktora kontrolüm vardı artık 39+4 olmuştuk normal doğum düşünüyordum ama doktor suyumun azaldığını acil sezeryana alınmam gerektiğini söyledi eşimle kısa şok yaşadıkdan sonra hemen mi diye sorabildim sadece ☺ yarın sabah yatışını yapalım dedi doktorum.. 12.04 tarihinde sabah yatışım yapıldı kardeşim eşim odamı süslediler zaman yaklaştıkca kalbim çıkıcakmış gibi hissediyordum bu arada spinal anestezili sezeryam oldum.
Saat Geldi çattı..
Korkttuğum gibi değildi gayet iyi ilerliyordu sadece bebeği çıkartırken nefesim kesildi gibi hissettim ve bebeğim 15.11 de dünyaya geldi o ağlama sesi kokusu çok güzeldi. Şuan emme de sıkıntı yaşıyoruz onu da halledicez inşallah 🥰Daha çok şey yazasım var ama sizi sıkmak istemem Güzel Anneler 💙 Şuan oğlum yanımda mışıl mışıl uyuyor Sormak istediğiz birşey varsa seve seve cevaplarım. —-5 YIL ARADAN SONRA HOŞGELDİN UMUT’MUZ 💙